Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071, DZIAŁ VIII Kodeksu postępowania administracyjnego pt. „Skargi i wnioski” oraz rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. Nr 5, poz. 46).
Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 11 lipca 2014r o petycjach ( Dz.U. z 2014r. poz. 1195 )
Skargi, wnioski i petycje mogą być wnoszone pisemnie lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Przyjęcia skargi, wniosku lub petycji nie uzależnia się do złożenia jakichkolwiek dokumentów uzasadniających rację skarżącego. Skargi, wnioski i petycje niezawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpatrzenia.
Wniesienie skargi, wniosku lub petycji oraz późniejsze ich rozpatrzenie zwolnione jest z opłat skarbowych.
Za prawidłowe i terminowe przyjmowanie, rejestrowanie, rozpatrywanie i załatwianie skarg, wniosków, petycji oraz właściwe zorganizowanie przyjęć obywateli w tych sprawach odpowiedzialny jest Powiatowy Lekarz Weterynarii w Kutnie . Rejestrowanie, organizowanie oraz nadzorowanie załatwiania skarg, wniosków i petycji w Inspektoracie – zgodnie z Regulaminem Organizacyjnym PIW Kutno – należy do Sekretariatu Powiatowego Lekarza Weterynarii w Kutnie.
Załatwianie skargi, wniosku i petycji następuje bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w ciągu jednego miesiąca natomiast petycji w ciągu 3 miesięcy. W przypadku niezałatwienia sprawy w tym czasie, skarżący się lub wnioskodawca zostaje powiadomiony o przyczynach zwłoki oraz o nowym terminie jej rozpatrzenia.
Skargi, wnioski i petycje oraz oryginalną dokumentację dotyczącą ich załatwienia przechowują komórki organizacyjne, które je rozpoznawały, natomiast kserokopie dokumentów dotyczących tych skarg lub wniosków kompletuje Sekretariat Powiatowego Lekarza Weterynarii w Kutnie.
Dni i godziny przyjmowania interesantów w sprawach skarg i wniosków przez Powiatowego Lekarza Weterynarii w Kutnie:
Przyjmowanie podań wniesionych ustnie do protokołu w sprawach:
Skargi, wnioski i petycje wnoszone na piśmie należy przesyłać na adres:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
- Data udostępnienia w BIP: 2011-05-18 09:13:22
- Informacja zaktualizowana przez: Administrator
- Data ostatniej aktualizacji: 2015-09-09 14:33:42
- Liczba odsłon: 1829
- Historia dokumentu: