Zobacz podgałęzie
ZAPYTANIE OFERTOWE NA
MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE DO DRUKAREK
W związku z potrzebą zaopatrzenia Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Kutnie w artykuły biurowe oraz tonery do drukarek zwracam się z zapytaniem ofertowym o cenę dostawy materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek do Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Kutnie w 2015 r.
Nie stosuje się ustawy „Prawo zamówień publicznych”, ponieważ wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 EURO.
I. Zamawiający
Powiatowy Inspektorat Weterynarii
ul. Józefów 22
99-300 Kutno
tel. 24 253 34 69
NIP 775-20-72-715
REGON 610946392
II. Przedmiot zapytania ofertowego
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek w 2015/2016 r. do Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Kutnie zgodnie z ilością zawartą w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania.
III. Termin realizacji i istotne warunki zamówienia
Artykuły biurowe zamawiane będą zgodnie z zamówieniami cząstkowymi złożonymi przez Zamawiającego na koszt Dostawcy według cen jednostkowych określonych w ofercie Wykonawcy (dotyczy produktów zawartych w ofercie) w terminie 3 dni od dnia przyjęcia zamówienia. Artykuły, o których mowa w ofercie winny posiadać najwyższą jakość, sprawność oraz wydajność. Przedstawiona cena powinna zawierać cenę netto plus podatek VAT. Najważniejszym kryterium oceny ofert będzie cena brutto . Cena określona w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
Rozliczenie transakcji następować będzie przelewem na konto wskazane w fakturze w ciągu 14 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury przez Wykonawcę.
Zamawiający może zamknąć postępowanie bez wybrania żadnej oferty, w przypadku gdy żadna ze złożonych ofert nie odpowiada warunkom określonym przez Zamawiającego.
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Kutnie zamierza dokonać zamówień na szacunkową ilość określoną w załączniku, który stanowi orientacyjne zestawienie zamawianych artykułów, z zastrzeżeniem prawa do zmiany w ilościach i rodzajach zamówionych artykułów biurowych.
Termin wykonania zamówienia: od dnia wyboru Dostawcy , tj. 11 maja 2015 r. do 10 maja 2016 r. PIW w Kutnie zaznacza, że Dostawca może ulec zmianie w przypadku naruszenia zasad określonych w niniejszym zapytaniu.
Ofertę cenową należy złożyć do dnia 5 maja 2015 r. do godz. 13.00, ul. Józefów 22, 99-300 Kutno Oferta powinna Kutno zawierać nazwę zamówienia” Oferta na dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek w 2015 r. „
Zamawiający powiadomi o wyniku postępowania w dniu 8 maja 2015 r., zamieszczając stosowne ogłoszenie na stronie internetowej Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Kutnie http://www.piw-kutno.bip.org.pl , zaś Oferent, którego oferta zostanie wybrana zostanie powiadomiony telefonicznie.
Kontakt w sprawie: tel. 24 253 34 69 email : renis7@wp.pl
Załącznik nr 1
Materiały eksploatacyjne do drukarek i ksero
Lp. |
Nazwa artykułu |
Szczegółowy Opis Artykułu |
PRZEWIDYWANA ILOŚĆ ZAKUPU W 2015 R. |
Cena brutto |
Wartość |
1. |
Toner |
Canon CRG - 728 |
20 szt. |
|
|
2. |
Toner |
Canon CRG - 719 |
10 szt. |
|
|
3. |
Toner |
Canon C-EXV 33 (cena oryginał + cena zamiennik) |
10 szt. |
|
|
4. |
Toner |
Epson 1173 (do EPSON M4000) |
1 szt. |
|
|
5. |
Toner |
HP 12 A |
20 szt. |
|
|
6.
|
Toner |
TK-1140 |
2 szt. |
|
|
7. |
Tusz |
Epson T1294 JELLOW |
9 szt. |
|
|
8. |
Tusz |
Epson T1293 MAGNETA |
9 szt. |
|
|
9. |
Tusz |
Epson T1292 CYJAN |
9 szt. |
|
|
10. |
Tusz |
Epson T1291 BLACK |
24 szt. |
|
|
11. |
Tusz |
HP 88 BLACK XL (cena oryginał + cena zamiennik) |
6 szt. |
|
|
12. |
Tusz |
HP 88 jellow (cena oryginał + cena zamiennik) |
4 szt. |
|
|
13. |
Tusz |
HP 88 magneta (cena oryginał + cena zamiennik) |
3 szt. |
|
|
14. |
Tusz |
HP 703 czarny (cena oryginał + cena zamiennik) |
15 szt. |
|
|
15. |
Tusz |
HP 703 kolor (cena oryginał + cena zamiennik) |
6 szt. |
|
|
16. |
Taśma do faxu |
Panasonic KX-FP207 (cena oryginał + cena zamiennik) |
15 szt. |
|
|
RAZEM
|
|
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
- Data udostępnienia w BIP: 2015-04-29 10:26:04
- Informacja zaktualizowana przez: Administrator
- Data ostatniej aktualizacji: 2015-05-05 15:08:22
- Liczba odsłon: 1688
- Historia dokumentu: